ברק רוזן

ברק רוזן – אודות

ברק רוזן ושותפו אסף טוכמאייר, מכירים כבר מימי התיכון. לאחר שירותם בצבא, שקלו השניים האם להתחיל קריירה בענף הביטוח, היהלומים, או הנדל”ן – ענפים בעלי פוטנציאל צמיחה עצום באותה תקופה. באמצעות חבר משותף, שהיה הבעלים של משרד תיווך מוכר ברעננה, החלו השניים לעבוד בתור סוכני נדל”ן.

כבר בתחילת הדרך, סומנו טוכמאייר ורוזן כהבטחה גדולה בשוק הנדל”ן, כאשר כבר בחודש הראשון לעבודתם שברו שיאים במספר העסקאות שביצעו, בהשוואה לשאר הסוכנים. זמן קצר לאחר מכן, הבינו כי על מנת לממש את הפוטנציאל שלהם, עליהם להתחיל לעבוד באופן עצמאי. לכן, ב-1995 פתחו ברק רוזן ואסף טוכמאייר את משרד התיווך ‘פנטהאוז נדל”ן’, אשר גדל במהירות עד שהעסיק עשרה מתווכים במשרה מלאה. בשנת 1996 הקימו את ‘החברה לפיתוח הגליל’ לאחר שהבינו כי ישנו שוק כמעט לא ממומש, בו ניתן להגיע לפסגות חדשות, של רכישת אדמות חקלאיות שעדיין לא קיבלו אישור לשינוי ייעוד למטרות מגורים או מסחר.

בשנת 1998, בשיאה של האינתיפאדה שגרמה למשבר רציני בכלכלת ישראל, נשאו רוזן וטוכמאייר את עיניהם אל עבר טורונטו, קנדה, שם ביססו השניים את מעמדם כחלוצי נדל”ן מובילים. בשנת 2006 רכשו חברה ציבורית (כשלד בורסאי) ושינו את שמה ל’פאנגאיה נדל”ן’. באמצעות החברה החדשה גייסו הון לצורך מיזמים חדשים.

ברק רוזן – מבעלי חברת ‘ישראל קנדה’

ישראל קנדה

במהלך העשור השני של המאה ה-21, שינתה ‘פאנגאיה נדל”ן’ את שמה לחברת ‘ישראל קנדה’ (Israel Canada), והונפקה בבורסה בתל אביב. מאז עוסקת החברה, בעיקר בפרויקטים של בניית מגדלי יוקרה ומשרדים רבי קומות. מצורפת רשימה של חלק מהפרויקטים המרכזיים של החברה:

מגדלי מידטאון – שני גורדי שחקים ברחוב מנחם בגין בתל אביב. האחד משמש למגורים, והשני למשרדים (מידטאון Work). בנוסף, בנתה ישראל קנדה את מידטאון SHop, מתחם קניות, בילוי ופנאי, המהווה חלק ממתחם מידטאון.

צפו בסרטון על פרויקט מידטאון תל אביב:


פרויקטים בפארק צמרת ת”א:

מגדל המגורים W בתל אביב – הוקם כפרויקט של קבוצת רכישה. עם השלמתו, היה הבניין הגבוה בישראל המשמש למגורים. בנוסף אליו הוקמו על ידי ישראל קנדה מגדל W-Prime ומגדל W-Boutique.

מגדל רום – מגדל בגובה 49 קומות, המאורגן כקבוצת רכישה על ידי ישראל קנדה וב.ס.ר. נבנה בפארק צמרת, רחוב ניסים אלוני 10, תל אביב.

בנוסף לפרויקטים אלו, אחראית חברת ‘ישראל קנדה’ גם לפרויקטים הבאים: מגדל הגימנסיה בתל אביב, אליפלט בתל אביב, בית מיקרוסופט, הרצליה פיתוח, Sea View הרצליה פיתוח, LIVE תל אביב, דה וינצ’י ת”א, פרויקט המגורים PLANETOGRAD בסנט פטרסבורג, רוסיה, פרויקט “שערי צדק הישן”, קמפוס WIX תל אביב ו’אחד העם’.

במהלך העשור האחרון, מיצבה עצמה ‘ישראל קנדה’, בהובלת ברק רוזן ואסף טוכמאייר, כגורם מרכזי ומוביל בשוק הנדל”ן הישראלי, ושוויה נכון לסוף שנת 2020 עמד על למעלה מ- 1.1 מיליארד שקל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות