ברק רוזן – פרויקטים נבחרים

שערי צדק הישן – MIDTOWN ירושלים

בפרויקט הכי בולט בעיר – מידטאון ירושלים הוא פרויקט ‘עירוב שימושים’ המשלב בין מסחר, מלונאות, מגורים ושטח משרדי. הפרויקט ממשיך את מסורת החלוציות של ישראל קנדה, ונבנה בסטנדרטים הגבוהים והיוקרתיים המאפיינים את הקבוצה. הפרויקט נפרש על פני שטח של כ-17 דונם. ישראל קנדה תקים 2 מגדלי מגורים, כדירות מודרניות ומינימליסטיות, המיועדות לאוכלוסייה הצעירה של ירושלים וסביבתה, רווקים וזוגות צעירים.

בסמיכות למגדלי המגורים יוקמו 2 מגדלי משרדים המיועדים לחברות ביו-טק והייטק, בית מלון ייחודי לאנשי עסקים ותיירים, שטח מסחרי וחניון. בית החולים הישן, עליו תבצע החברה עבודות שימור, בשיתוף המומחים המובילים לשימור מבנים בישראל יהפוך להיות מלון בוטיק ייחודי לאירוח אורחים חשובים מרחבי העולם, ויהווה כנקודת מפגש לאירועים היסטוריים ולמפגשי מנהיגים בירושלים.

לפרטים נוספים על פרויקט MIDTOWN ירושלים, לחצו כאן.

מחלף גלילות – קמפוס WIX

מחלף גלילות – הצומת המרכזית של גוש דן – 1 מיליון כלי רכב ביום. קרבה לתוואי הרכבת הקלה ותחבורה ציבורית. כוח קנייה גדול ואיכותי של השכונות החזקות ביותר בישראל. מתחם תעסוקה המיועד לכ- 350 עובדים. קנדה ישראל מקימה בתל אביב את WIX – מתחם מסחר ייחודי, המיועד לחברת WIX הישראלית, המפתחת פלטפורמות להקמת ואחסון אתרי אינטרנט.

על שטח של 40 דונם תקים ישראל קנדה, בראשות ברק רוזן ואסף טוכמאייר, מערכת כבישים, שטחים ציבוריים, משרדים המיועדים למאות עובדים ומגרש פרטי המיועד למסחר. מתחם המסחר כולל שטחי מרתפים, קומות מסחר, מבנה ציבור ומשרדים.המתחם מציע חווית בילוי מתקדמת של ספורט, אורח חיים בריא, אופנה, לייף סטייל וקולינריה. מגרש המשחקים של קהילות הספורט החזקות ביותר בישראל.

למידע נוסף אודות הפרויקט, לחצו כאן.

ליצירת קשר:

נגישות