מה הופך את אזור השרון ורמת השרון בפרט למומלץ להשקעה?

השקעות נדל”ן הפכו בשנים האחרונות מערוץ השקעה לעשירים בלבד לאפיק נפוץ ופופולרי גם בקרב בעלי הון עצמי נמוך יחסית. מדובר באפיק מניב שהולך ומשתבח עם השנים, בעיקר מהסיבה הפשוטה שצפיפות אוכלוסין לא תפחת אלא רק תלך ותעלה, ובהתאם גם הביקושים לנכסים.

9

בעשור הקודם, היתה זו תל אביב שזכתה למירב תשומת הלב בקרב משקיעי נדל”ן, בשל המיקום המרכזי שלה וביקושי המגורים בה. היוצרות התהפכו בשנים האחרונות ונראה כי השקעה בעיר הגדולה הפכה למורכבת, יקרה ואף לא משתלמת. בחיפוש אחר יעד השקעה חלופי, תפסו אזור השרון ורמת השרון בפרט, את עיניהם של המשקיעים. מי שהשכיל והבין את המגמה המתפתחת לפני מספר שנים, ידע כבר אז כי מדובר במכרה זהב של ממש.

אזור השרון המתפתח תופס כותרות רבות בשל המיקום המרכזי שלו, הקרבה לחוף הים, לערים הגדולות ולמתחמי עבודה גדולים. בנוסף, הנגישות המתקדמת ושדרוג התשתיות הנרחב מוביל לעלייה ניכרת באיכות החיים של תושבי השרון.

רמת השרון החדשה – מתחם מרכזי באזורי ביקוש

logo-canada_about

פרויקטים רבים הוקמו במהלך השנים באזור השרון. פרויקט ‘רמת השרון החדשה’ נחשב לאחד הפרויקטים המרכזיים והמשמעותיים ביותר בישראל. הקרקע המבוקשת באזור מתחם פי גלילות מושך עניין רב ונראה כי בתקופה הקרובה יתקבלו כל אישורי הבנייה ובעוד מספר שנים הנוף השומם והמוכר במתחם יוחלף במנופים ובכלי בנייה ותעשייה.

זכרו את השם: ‘רמת השרון החדשה’, אחד הפרויקטים המשמעותיים של חברת קנדה ישראל, המנוהלת ע”י ברק רוזן ואסף טוכמאייר.

מאת

ברק רוזן

ברק רוזן - אחד מבעלי קנדה-ישראל | צרו קשר : משרד: שנקר 14 הרצליה 46725 טלפון: 09-954-9091 מייל: liat@canada-israel.com

נגישות