מתוך גלובס: מרכז העסקים הצפוני בת”א מקבל דחיפה

תכנית המתאר לאזור העסקים של צפון תל אביב, אשר כוללת בימים אלו את בניית פרויקט מידטאון תל אביב, בבעלותם של ברק רוזן ואסי טוכמאייר, עומדת להפוך את השטח המדובר לשימושי מאד מבחינת תעסוקה, מגורים ושירותים לציבור.

חברת הנדל”ן, קנדה ישראל, בבעלותם של ברק רוזן ואסי טוכמאייר, יכולה להיות מרוצה מתכנית המתאר החדשה שמקדם אגף התכנון בתל אביב לאזור בו נבנה בימים אלו פרויקט מידאטון. מדובר על שטח של 90 דונם אשר ממשיך את רחוב רוטשילד ומסתיים ברכבת צפון. הרחבת השטחים בתכנית המתאר תכלול כאמור מרכזי שירות, עסקים ודירות מגורים.

ת3 גלובס

מגדל היוקרה מידטאון

מגדל המגורים מידטאון תל אביב, שהוקם על ידי חברת קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר, הינו ברמה גובהה מאד ומשדר יוקרה. הבניין שעתיד לכלול 50 קומות, יחתוך את קו הרקיע של תל אביב וישקיף לכל נקודות העניין המרכזיות בו, החל מחוף הים ועד לעיר הגדולה. כמו כן המגורים בו מציעים חוויה איכותית אשר תכלול בריכה, חדר כושר, חדרי דיירים ועוד מגוון מתקנים  ושטחים ציבוריים ססגוניים. מידטאון תל אביב מעניקה לדייריה תחושת מרחב, וסביבת מגורים מפנקת אל מול קו הרקיע של תל אביב.

האדריכל, פרופסור משה צור, אשר   אחראי על תכנונו של בניין המגורים, דאג כי לדיירים תהיה חוויה במתחם, כאשר הדירות בנויות באיכות גבוהה והתכנון המוקפד מספק נוחות משלימה.

מאת

ברק רוזן

ברק רוזן - אחד מבעלי קנדה-ישראל | צרו קשר : משרד: שנקר 14 הרצליה 46725 טלפון: 09-954-9091 מייל: liat@canada-israel.com

נגישות